مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-13اجتماعي

درگذشت 3 معلم چهارمحال وبختیاری در سانحه تصادف


سه نفر از معلمان چهارمحال وبختیاری ظهر روز گذشته، 21 آذرماه در مسیر شهرستان اردل به شهرکرد دچار سانحه رانندگی شدند و متأسفانه جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سه نفر از معلمان چهارمحال وبختیاری ظهر روز گذشته، 21 آذرماه در مسیر شهرستان اردل به شهرکرد دچار سانحه رانندگی شدند و متأسفانه جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، سه نفر از معلمان استان ظهر روز گذشته، 21 آذرماه در مسیر شهرستان اردل به شهرکرد دچار سانحه رانندگی شدند که در این حادثه متأسفانه جان خود را از دست دادند.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان این ضایعه اسفناک را به جامعه فرهنگیان استان، دانش آموزان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ در آخرین روزهای پاییز و هم زمان با دهه فاطمیه(س) خبر عروج سه یار صدیق نظام تعلیم تربیت این دیار، روان شادان مرتضی بیگی ، سیدامیرحسین منافیان و علی امینیان بر اثر سانحه دلخراش تصادف، دل ها را اندوهگین خویش ساخت.

بر این اساس، ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیزان سفر کرده به دیار باقی، به نمایندگی از خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان، مراتب همدردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت 3 معلم چهارمحال وبختیاری در سانحه تصادف

درگذشت 3 معلم چهارمحال وبختیاری در سانحه تصادف