مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-07سياسي

اژه ای: کیفرخواست وزیر سابق جهاد کشاورزی صادر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز پنجشنبه 16 آذر همزمان با روز دانشجو در ابتدای ورود به استان اردبیل، - رییس عدلیه برای اولین بار نام شرکت متخلف در حوزه واردات چای را در جلسه با دانشجویان اعلام کرد و گفت: متاسفانه هم در مورد چای دبش و هم در مورد واردات نهاده های دامی تخلف صورت گرفته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز پنجشنبه 16 آذر همزمان با روز دانشجو در ابتدای ورود به استان اردبیل، در دانشگاه محقق اردبیلی این شهر حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون واسطه به گفتگو و تبادل نظر بپردازد.

  حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای طی حدود 29 ماه اخیر که تصدی ریاست عدلیه را برعهده دارد، چندین نشست هم اندیشی با اقشار مختلف مردمی و نخبگانی به ویژه دانشجویان کشور برگزار کرده و همواره بر شنیدن نقطه نظرات همه منتقدان و صاحبنظران تاکید داشته و در این راستا فراخوانی مهم صادر کرده است.

رییس عدلیه طی مدت اخیر به مناسبت های مختلف بالغ بر 8 بار در محافل دانشجویی و دانشگاهی حاضر شده و ضمن استماع مطالب و دغدغه های دانشجویان، به تبیین موضوعات و رفع ابهامات برای آن ها مبادرت ورزیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: کیفرخواست وزیر سابق جهاد کشاورزی صادر شد

اژه ای: کیفرخواست وزیر سابق جهاد کشاورزی صادر شد