مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-04سياسي

آمریکا حیثیت سیاسی خود را فدای یک رژیم جنایتکار کرد


آمریکا حیثیت سیاسی خود را فدای یک رژیم جنایتکار کرد و اخلاق سیاسی را باخت، قطعا این اقدامات تاثیر منفی در افکار عمومی مردم نسبت به آمریکا خواهد گذاشت.

- قائم مقام فرهنگستان علوم گفت: آمریکا حیثیت سیاسی خود را فدای یک رژیم جنایتکار کرد و اخلاق سیاسی را باخت، قطعا این اقدامات تاثیر منفی در افکار عمومی مردم نسبت به آمریکا خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صالحی قائم مقام فرهنگستان علوم در اختتامیه نخستین دوره مسابقات شبیه سازی روابط بین الملل که امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: ایدولوژی ها جهان سخت و غیرقابل تغییر است، حتی ادیانی مانند مسیحیت و یهودیت نیز ایدئولوژی هستند و به دلیل همین سخت گیری ها شاهد رنساس بودیم، اما اسلام به عنوان یک مکتب متولیان دین را به سمت پرسشگری سوق داد.

وی افزود: در قرآن آمده است که آیا برخی تعقل نمی کنند؟ آیا فکر نمی کنند؟ آیا تدبیر نمی کنند؟ دین یک امر بخشنامه نامه ای نیست اسلام فضای مناسبی برای پرسشگری گذاشته است.

حضرت علی(ع) بدون جانبداری از دین، مطالبی را فرمودند که بر اساس واقعیت های موجود بود، مانند علم قدرت است، هر کس علم را یافت چیره می شود و هر کس که فاقد آن بود بر آن چیره خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حیثیت سیاسی خود را فدای یک رژیم جنایتکار کرد

آمریکا حیثیت سیاسی خود را فدای یک رژیم جنایتکار کرد