مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-22سياسي

راه اندازی سه مرکز آزمایشگاهی ملی در حوزه دانش مغز و علوم اعصاب


دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از راه اندازی سه مرکز آزمایشگاهی ملی همانند آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با حمایت این ستاد در حوزه های دانش مغز و علوم اعصاب شناختی خبر داد.

- دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از راه اندازی سه مرکز آزمایشگاهی ملی همانند آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با حمایت این ستاد در حوزه های دانش مغز و علوم اعصاب شناختی خبر داد.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سید محمد مهدوی در نشستی با مسئولان مرکز آموزشی و درمانی روانپزشکی ایران گفت: در راستای تامین نیازهای جامعه و تربیت نیروی انسانی مجرب و متخصص، فعالیت ها و تلاش های حمایتی این ستاد برای گسترش زیرساخت های تخصصی در حوزه علوم شناختی در سطح کشور ادامه دارد و بر این اساس، تاسیس و راه اندازی سه مرکز آزمایشگاهی ملی دیگر در حوزه های دانش مغز و علوم اعصاب شناختی در دست اقدام است که در آینده نزدیک یکی از این مراکز آزمایشگاهی افتتاح و فعالیت خود را آغاز می کند.

دبیر ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی همچنین بر استمرار برنامه ها و سیاست های حمایتی ستاد در حوزه سلامت و ارتقای سرمایه شناختی، توانبخشی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، فعالیت های ترویجی و پژوهشی و تامین نیازهای مراکز تحقیقاتی ، درمانی و تخصصی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سه مرکز آزمایشگاهی ملی در حوزه دانش مغز و علوم اعصاب

راه اندازی سه مرکز آزمایشگاهی ملی در حوزه دانش مغز و علوم اعصاب