مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-02ورزشي

انگلیس به تکواندوکار قزوینی ویزا نداد


رییس هیات تکواندو استان قزوین از عدم صدور روادید برای مهران برخورداری تکواندوکار قزوینی و اعضای تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت های گرندپری سال 2023 منچستر توسط کشور انگلیس خبر داد.

- مهدی طاهرخانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین، در خصوص عدم صدور روادید برای مهران برخورداری و اعضای تیم ملی تکواندو از سوی کشور انگلیس اظهار کرد: مرحله نهایی رقابت های گرندپری سال 2023 طی روزهای 11 و 12 آذرماه به میزبانی انگلستان در شهر منچستر برگزار می شود.

این دوره از مسابقات به دلیل آنکه آخرین مرحله از رقابت های کسب امتیاز ورودی المپیک از طریق سیستم رنکینگ است، برای همه مدعیان حضور در بازی های المپیک 2024 از کشورهای مختلف اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: شرکت در این دوره از مسابقات برای نمایندگان کشورمان از جمله مهران برخورداری، مهدی حاج موسایی و ابوالفضل زندی با توجه به فاصله امتیازی اندک با نفرات برتر رنکینگ از اهمیت حیاتی برخوردار بود که متأسفانه به دلیل صادر نشدن روادید از سوی انگلستان، تکواندوکاران ایرانی حضور در این رقابت ها را از دست دادند.

رییس هیئت تکواندو استان قزوین اضافه کرد: به دلیل اینکه کشور انگلستان در ایران بخش کنسولی جهت صدور روادید ندارد، مراحل اخذ روادید باید از طریق کشور ثالث انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس به تکواندوکار قزوینی ویزا نداد

انگلیس به تکواندوکار قزوینی ویزا نداد