مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:462023-12-14اقتصادي

خط و نشان استاندار کرمان برای صاحبان زمین های راکد در شهرک های صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز پنجشنبه 23 آذرماه در آیین رونمایی از دستگاه حفاری اکتشافی طراحی و ساخته شده توسط جوانان کرمانی شرکت های ایبکو اظهار داشت: دستگاه حفاری اکتشافی یک ظرفیت ملی برای استان کرمان است.

وی ادامه داد: دستگاه حفاری اکتشافی دارای کیفیت بالایی نسبت به نمونه های دیگر است و ساخت این دستگاه با صرفه جویی در هزینه ها و به صورت کارگاهی و عملیاتی طراحی و ساخته شده است.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از زمین های شهرک های صنعتی بلااستفاده و راکد است، تصریح کرد: این زمین ها برای هر فردی که باشد بدون استثنا باید به سمت فسخ برود و دستگاه های نظارتی و قضایی در این زمینه کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های شهرک های صنعتی مطلوب بوده و زیرساخت ها انجام شده است، این پرسش را مطرح کرد چرا باید زمین های این شهرک ها را بگیرند و معطل کنند که مثلا چند سال دیگر می خواهند کاری انجام بدهند.

فداکار بیان داشت: هر زمان فردی خواست پروژه ای را کلید بزنو همان موقع هم زمین بگیرد، نه اینکه زمین ها را بگیرند و راکد بگذارند در حالی که متقاضیانی برای اجرای پروژه در این اراضی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان استاندار کرمان برای صاحبان زمین های راکد در شهرک های صنعتی

خط و نشان استاندار کرمان برای صاحبان زمین های راکد در شهرک های صنعتی