مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-11ورزشي

آغاز هیجان در لارستان با بلیت فروشی بازی روسیه و ایران


در آستانه برگزاری مسابقات فوتسال تیم های ایران و روسیه به میزبانی لار،نشست خبری هماهنگی این دیدارها برگزار و اعلام شد که فروش اینترنتی بلیت بازی ها از فردا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، فرماندار ویژه لارستان در نشست خبری ویژه هماهنگی مسابقات فوتسال ایران و روسیه به میزبانی لارستان اظهار داشت: در آستانه یک رویداد ورزشی بسیار مهم در لارستان هستیم و اگر بتوانیم به خوبی میزبانی کنیم که همه تلاش مان را هم در این زمینه می کنیم، فریاد مهمان نوازی و خونگرمی مردم لارستان نه تنها در کشور، بلکه در جهان طنین انداز می شود.

داریوش دهقان افزود: در بحث توریسم ورزشی و قهرمان پروری کار می کنیم و سیاست امسال مان نیز بر مبنای آن است، تیم ملی روسیه 25 آذرماه و تیم ملی ایران 26 آذر وارد لار خواهند شد .

دو داور این بازی  نیز از کویت هستند.

وی گفت: این بازی بسیار مهم است، اگر به خوبی برگزار شود برندی برای مسابقات دیگر در شهرستان خواهد شد و شروعی برای احیای ظرفیت های دیگر از جمله ساخت هتل و بوم گردی می شود، تمام مدیران دستگاه های اجرایی، معتمدین و خیرین پای کار آمده اند.

فرماندار لارستان با اشاره به حضور وزیر ورزش و دیگر مسئولین کشوری و استانی در این مسابقات تصریح کرد: برای بازی ایران و روسیه، وزیر ورزش، رییس فدراسیون فوتبال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هیجان در لارستان با بلیت فروشی بازی روسیه و ایران

آغاز هیجان در لارستان با بلیت فروشی بازی روسیه و ایران