مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-15سياسي

پیشرفت های انقلاب اسلامی نتیجه وحدت میان حوزه و دانشگاه است


امام جمعه مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت هایش محصول وحدت دانشگاه و حوزه است و ارتباط میان حوزه و دانشگاه باید پررنگ دیده شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به حادثه تروریستی شهادت 11 نیروی فراجا در پاسگاه انتظامی راسک سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: تروریست های کور دل در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) دست به ترور حافظان امنیت مردم زدند که عاملان این حادثه تروریستی به سزای عمل خود خواهند رسید.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه پاسخ جمهوری اسلامی به این حادثه تروریستی کوبنده خواهد بود، افزود: تروریست ها به فرمان آمریکا، اسراییل و انگلیس دست به این اقدام تروریستی زدند که نباید به جنایتکاران و اخلالگران امنیت امان داده شود.

وی به حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه اشاره کرد و گفت: مردم بیگناه غزه زیر شدیدترین حملات هستند و آمریکا و دیگر هم پیمانان توقف جنگ را وتو کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به 26 آذر ماه روز جهان عاری از خشونت اشاره کرد و عنوان کرد: ما باید به سمت و سویی حرکت کنیم که پر از صلح و آرامش است و دستور دین مبین اسلام نیز همین است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های انقلاب اسلامی نتیجه وحدت میان حوزه و دانشگاه است

پیشرفت های انقلاب اسلامی نتیجه وحدت میان حوزه و دانشگاه است