مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-16سياسي

دلخوش: جلسات دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین حقایق را روشن می کند


سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسیدگی به جنایات گروهک تروریستی منافقین از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: جلسات دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین که در تهران در حال برگزاری است، - سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسیدگی به جنایات گروهک تروریستی منافقین از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: جلسات دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین که در تهران در حال برگزاری است، حقایق را روشن می کند.

سیدکاظم دلخوش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نخستین جلسه دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین در تهران تصریح کرد: آنهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم عادی ما را به شهادت رساندند، باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

وی با انتقاد از رویکرد برخی رسانه های خارجی در قبال مظلومیت شهدای ترور در ایران گفت: رادیوهای بیگانه کشته شدن مردم در برخی کشورها را در بوق و کرنا می کنند اما در مقابل شهدای ما کسی پاسخگو نیست.

در این زمینه بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رسیدگی به جنایات گروهک تروریستی منافقین از اهمیت خاصی برخوردار است و جلسات دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین که در تهران در حال برگزاری است، حقایق ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: جلسات دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین حقایق را روشن می کند

دلخوش: جلسات دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین حقایق را روشن می کند