مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-25سياسي

جانشین فرمانده کل سپاه : بسیج تمام نشدنی است


جانشین فرمانده کل سپاه در تجمع «بزرگ 30 هزار نفری بسیجیان» سراسر استان و شهر اهواز گفت: بسیج گروهی بی ادعا و تمام نشدنی است و هر کاری را که بسیج و سپاه وارد شدند ، - جانشین فرمانده کل سپاه در تجمع بزرگ 30 هزار نفری بسیجیان سراسر استان و شهر اهواز گفت: بسیج گروهی بی ادعا و تمام نشدنی است و هر کاری را که بسیج و سپاه وارد شدند ، موفق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع بزرگ 30 هزار نفری بسیجیان سراسر استان و شهر اهواز گفت: بسیج گروهی بی ادعا و تمام نشدنی است و هر کاری را که بسیج و سپاه وارد شدند ، موفق شده است.

او افزود: اکنون دنیای غرب از امکانات مادی بیشتری برخوردار است، اما نمی تواند در جبهه حق کوچک ترین پیروزی بدست آورند، زیرا این وعده خداوند است که در تقابل حق و باطل، حق پیروز خواهد شد.

سردار فدوی با بیان اینکه باید مطمئن باشیم که خداوند حق را پیروز می کند، بیان کرد: دشمنان 45 سال علیه انقلاب اسلامی با تمام توان اقدام کرده اند ولی پیروز نشده اند؛ قریب 50 روز است که استکبار عالم علیه گروه کوچک ظلم می کند و در این راستا حتی به کودکان شیر خواره رحم نمی کند، اما به اهداف خود دست نیافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده کل سپاه : بسیج تمام نشدنی است

جانشین فرمانده کل سپاه : بسیج تمام نشدنی است