مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-23سياسي

تعیین دستگاه های معین برای مناطق هشتگانه اهواز در زمان آبگرفتگی


طبعاً با توجه به مشکلات پیش آمده در اثر آبگرفتگی ها، برخی سؤالات و ابهامات در افکار عمومی شکل می گیرد و لازم است دستگاه های ذیربط نسبت به روشنگری و رفع شبهات اقدام کنند و در عین حال رعایت صداقت و شفافیت در اعلام ارقام مربوط گزارش .

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: طبعاً با توجه به مشکلات پیش آمده در اثر آبگرفتگی ها، برخی سؤالات و ابهامات در افکار عمومی شکل می گیرد و لازم است دستگاه های ذیربط نسبت به روشنگری و رفع شبهات اقدام کنند و در عین حال رعایت صداقت و شفافیت در اعلام ارقام مربوط گزارش عملکردها یک اصل اساسی است که حتماً باید رعایت شود.

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران که چهارشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: تیمی برای بررسی کوتاهی ها، قصورها و خطاهایی که که در آبگرفتگی شهر اهواز و بندر امام (ره) بروز داشته تشکیل شود و تذکرات و برخورد لازم برای پیشگیری از تکرار این اشتباه ها صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به حجم بالای بارندگی ها بر لزوم تهیه و اجرای طرح ضربتی سوم شهرداری تاکید کرد و خطاب به مدیران عضو ستاد بحران استان خوزستان گفت: علت قطع برق موتور پمپ ها در کوی علوی در ابتدای بارندگی را مورد بررسی قرار دهید و برای جلوگیری از قطع برق پمپ های تخلیه کننده، ژنراتور تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین دستگاه های معین برای مناطق هشتگانه اهواز در زمان آبگرفتگی

تعیین دستگاه های معین برای مناطق هشتگانه اهواز در زمان آبگرفتگی