مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-19سياسي

محیط زیست در نظام حقوقی و قضایی ایران جایگاه ویژه ای دارد


رییس کل دادگستری استان تهران در دیدار با هیات قضایی چین گفت: دادگستری کل استان تهران این آمادگی را دارد که تجربیات خود در حوزه صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی را در اختیار نظام قضایی چین قرار دهد و در عین حال از تجربیات جمهوری خلق چین در این حوزه استفاده کند.

- رییس کل دادگستری استان تهران در دیدار با هیات قضایی چین: محیط زیست در نظام حقوقی و قضایی ایران جایگاه ویژه ای دارد رییس کل دادگستری استان تهران در دیدار با هیات قضایی چین گفت: دادگستری کل استان تهران این آمادگی را دارد که تجربیات خود در حوزه صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی را در اختیار نظام قضایی چین قرار دهد و در عین حال از تجربیات جمهوری خلق چین در این حوزه استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، هیئت قضایی جمهوری خلق چین به ریاست هو دائو چای، رییس دادگاه عالی استان هنان و هیئت همراه با علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران دیدار کرد.

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران ضمن خیرمقدم گویی به هیئت قضایی جمهوری خلق چین به پیشینه مثبت روابط چین و ایران در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر نیز میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در همه زمینه ها تعاملات مثبت، خوب و سازنده ای وجود دارد که می تواند زمینه ساز همکاری های بیشتر به ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست در نظام حقوقی و قضایی ایران جایگاه ویژه ای دارد

محیط زیست در نظام حقوقی و قضایی ایران جایگاه ویژه ای دارد