مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:552023-11-27بين الملل

طوفان الاقصی شکست جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: جنبش جهاد اسلامی، یک جنبش مردمی است که برای مقاومت ایجاد شده و همان طورکه مقاومت خود را شروع کرده آن را تا هدف نهایی خود که آزادی همه خاک فلسطین است، - ایسنا/زنجان نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: جنبش جهاد اسلامی، یک جنبش مردمی است که برای مقاومت ایجاد شده و همان طورکه مقاومت خود را شروع کرده آن را تا هدف نهایی خود که آزادی همه خاک فلسطین است، ادامه خواهد داد.

ناصر ابوشریف شامگاه امروز (6 آذرماه) در جمع دانشجویان بسیجی استان زنجان، با اشاره به آیات الهی قران کریم در رابطه با تعهد و ایمان، اظهار کرد: یک بسیجی به دنیای اخروی اعتقاد دارد و نمونه بارز یک مومن است که در راه حق قدم برمی دارد و در این راه پایمرد و استوار است.

وی با بیان اینکه در فلسطین ارتش کلاسیک نداریم و همه داوطلبانه و بسیجی وار به میدان آمده و فعالیت می کنند، افزود: به جز دستورالعمل ها اکثریت فعالیت ها در فلسطین در این برهه خودجوش و داوطلبانه است.

ابوشریف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هر روز در حال اضمحلال است، ادامه داد: آرمان های فلسطین بخشی از هدف نهایی ماست و همه برنامه های ما معطوف به این آرمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی شکست جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد

طوفان الاقصی شکست جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد