مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-03فرهنگي

یزد میزبان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی شهر جهانی یزد با حضور قصه گویانی از سراسر ایران و برخی از کشورهای دنیا خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی شهر جهانی یزد با حضور قصه گویانی از سراسر ایران و برخی از کشورهای دنیا خبر داد.

سیده عالیه قوامی در نشست هم اندیشی جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی یزد، به انتخاب یزد به عنوان پایتخت قصه گویی ایران اشاره و اظهار کرد: برگزاری جشنواره قصه گویی در سال گذشته اتفاقات خوبی را برای یزد به ارمغان آورد و سبب شد تا مجددا میزبان قصه گویان سراسر کشور و سایر کشورها باشیم.

وی گفت: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار با قصه لبخند بسازیم از 27 تا 30 آذر همزمان با شب یلدا به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان با اشاره به اینکه هدف اصلی جشنواره مردمی سازی و عمومی سازی قصه در بین خانواده هاست، اضافه کرد: جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش های مختلف کلاسیک و مدرن ، آیینی سنتی، قصه گویی با زبان اشاره، قصه های 90 ثانیه و قصه گویی بین المللی برگزار خواهد شد، همچنین سه موضوع جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی

یزد میزبان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی