مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-06سياسي

مهمترین درخواست های فرودگاه پیام کرج از رییس جمهور


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: جمعیت هشت میلیون و 500 هزار نفری استان های البرز، قزوین، زنجان و غرب تهران می توانند از ظرفیت فرودگاه بین المللی پیام برای سفرهای هوایی خود استفاده کنند.

- ایسنا/البرز مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: جمعیت هشت میلیون و 500 هزار نفری استان های البرز، قزوین، زنجان و غرب تهران می توانند از ظرفیت فرودگاه بین المللی پیام برای سفرهای هوایی خود استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر قنبرپور روز چهارشنبه 15 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت که در پایان این هفته به البرز صورت می گیرد، عدم تکمیل بزرگراه مواصلاتی به فرودگاه ( بزرگراه یادگار امام) به منظور تسریع در دسترسی به پیام و رفاه حال شهروندان و سرمایه گذاران و همچنین تاثیر نامطلوب مرکز دفع زباله و پسماند این استان تحت عنوان حلقه دره به علت اشاعه بوی نامطبوع و تبعات زیست محیطی که سبب نارضایتی سرمایه گذاران و مسافران شده را از جمله مسایلی عنوان کرد که می تواند در سفر استانی رییس جمهور مصوبات خوبی برای آنها شاهد بود.

وی با اشاره به لزوم فعال شدن پروازهای مسافری اعلام کرد: جمعیت هشت میلیون و 500 هزار نفری استان های البرز، قزوین، زنجان و غرب تهران می توانند از ظرفیت فرودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین درخواست های فرودگاه پیام کرج از رییس جمهور

مهمترین درخواست های فرودگاه پیام کرج از رییس جمهور