مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-29سياسي

جهاد دانشگاهی آماده راه اندازی مرکز تخصصی اشتغال زنان است


سرپرست جهاد دانشگاهی استان زنجان به ظرفیت این نهاد انقلابی در حوزه اشتغال و کارآفرینی ویژه زنان اشاره کرد و گفت: طرحی در این رابطه تهیه کرده ایم و با همکاری مسؤولان استانی می توانیم اقدامات خوبی در این حوزه انجام دهیم.

- ایسنا/زنجان سرپرست جهاد دانشگاهی استان زنجان به ظرفیت این نهاد انقلابی در حوزه اشتغال و کارآفرینی ویژه زنان اشاره کرد و گفت: طرحی در این رابطه تهیه کرده ایم و با همکاری مسؤولان استانی می توانیم اقدامات خوبی در این حوزه انجام دهیم.

طاهر یوسفی امیری امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک بین جهاد دانشگاهی استان زنجان و پارک علم و فناوری استان، اظهار کرد: در جهاد دانشگاهی برای ادامه کار، به پویایی و اجرای طرح های نو نیاز است و تلاش می کنیم در حوزه های مختلف، نوآورانه پیش برویم.

وی بیان کرد: دو ایده ساخت پردیس تخصصی پارک های علم و فناوری با مشارکت پارک های استان و راه اندازی مرکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی ویژه زنان از سوی جهاد دانشگاهی زنجان ارائه شده است.

امیدواریم با همکاری بین بخشی بتوانیم در این حوزه ها وارد شویم.

او با تاکید بر آمادگی جهاد دانشگاهی استان بر کار هماهنگ و هم افزا با دستگاه ها مختلف، گفت: با متمرکز شدن بر توان و پتانسیل های موجود در راستای هدف یکسان می توان شاهد بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی آماده راه اندازی مرکز تخصصی اشتغال زنان است

جهاد دانشگاهی آماده راه اندازی مرکز تخصصی اشتغال زنان است