مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-03بين الملل

ایهود اولمرت تأکید کرد: صبر جامعه جهانی به زودی به پایان می رسد


نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به پایان یافتن صبر جامعه جهانی و اجبار این رژیم به پایان دادن جنگ غزه هشدار داد و گفت که مادامی که «بنیامین نتانیاهو» روی کار باشد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: ایهود اولمرت در گفت وگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تأکید کرده است: اگر اسراییل هم اکنون تصمیم خود را درباره سرنوشت نوار غزه پس از این جنگ اعلام نکند، صبر جامعه جهانی به پایان خواهد رسید و تل آویو را مجبور به پایان دادن به این جنگ می کند.

وی  اضافه کرد: تا زمانی که اسراییل به جامعه جهانی اطمینان ندهد که پس از جنگ، از غزه خارج خواهد شد، جامعه جهانی وقت کافی برای نابودی حماس را به آن نخواهد داد.

اولمرت افزود: کابینه اعلام کرده که برای دستیابی به اهداف خود در غزه به چند ماه وقت نیاز دارد و ممکن است که این عملیات تا مارس سال آینده به طول انجامد.

این اظهارات غیرواقعی است و ما زمان بسیار کوتاهی داریم.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ادامه داد: در صورتی که تصویر روشنی از مرحله آینده ارائه نکنیم، وقت کافی برای شکست نظامی حماس به ما داده نخواهد شد،ما به زمان پایان عملیات نظامی بسیار نزدیکتر از زمانی هستیم که رهبران سیاسی مغرور و فخرفروش اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایهود اولمرت تأکید کرد: صبر جامعه جهانی به زودی به پایان می رسد

ایهود اولمرت تأکید کرد: صبر جامعه جهانی به زودی به پایان می رسد