مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-07سياسي

نخستین رویداد ملی سیاستگذاری تحول فارس برگزار می شود


به همت اتاق فکر امور فناوری و دانش بنیان استانداری فارس، نخستین رویداد ملی سیاست گذاری تحول فارس، روز یکشنبه 19 آذرماه در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر اتاق فکر امور فناوری و دانش بنیان استانداری فارس ضمن اعلام این خبر، بیان کرد: همزمان با آغاز فعالیت های برش استانی اقتصاد دانش بنیان استان فارس، رویداد ملی سیاست گذاری تحول فارس با حضور مدیران ارشد استان، اساتید دانشگاهی، رؤسا و مدیران صنایع و بخش خصوصی در شیراز (در هتل بزرگ شیراز) برگزار خواهد شد.

 سجاد تقوایی هدف از برگزاری این رویداد را ترویج امر و جایگاه سیاست گذاری برای مدیران استانی عنوان کرد و توضیح داد: علی رغم پیشرفت های چشمگیر علمی در حوزه های مختلف مدیریتی، اقتصادی و فناورانه، همچنان برای بسیاری از نیازها و چالش های واقعی استان پاسخ روشنی ناظر به امکانات، اقتضائات و محدودیت های موجود ارائه نشده است.

برای این چالش ها به دلیل ماهیت سیاستی، پیچیدگی و بین رشته ای که دارند، نمی توان در انزوای آزمایشگاه ها و دانشگاه ها یا اتاق های دربسته سیاست گذاران و مدیران اجرایی پاسخی یافت.

به همین دلیل، در سال 1401، به ابتکار جمعی از خبرگان و مجربین حوزه های مختلف سیاست گذاری و حکمرانی استان فارس و حسب تأکید استاندار محترم آن، اتاق فکر امور فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد ملی سیاستگذاری تحول فارس برگزار می شود

نخستین رویداد ملی سیاستگذاری تحول فارس برگزار می شود