مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-13اقتصادي

180 واحد گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه شناسایی شده است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از شناسایی بیش از 180 واحد گردشگری غیرمجاز(مراکز اقامتی و دفاتر گردشگری) در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از شناسایی بیش از 180 واحد گردشگری غیرمجاز(مراکز اقامتی و دفاتر گردشگری) در سطح استان خبر داد.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشدید برخوردها با واحدهای اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در کرمانشاه، اظهارکرد: با بررسی و گشت هایی که طی چندماهه گذشته داشته ایم، واحدها اقامتی و دفاتر مسافرتی غیرمجاز در کرمانشاه شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه این مراکز به سه دسته تقسیم می شوند، افزود: برخی از این واحدها و دفاتر، دارای پروانه بهره برداری هستند، اما مجوز آنها منقضی شده و برای اخذ مجوز اقدام نکرده اند.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: تعدادی از این واحدها هم هستند که پروانه بهره برداری آنها منقضی شده و به دلیل اینکه استانداردسازی نشده اند، اقدامی برای اخذ دوباره مجوز نمی کنند.

وی اضافه کرد: تعدادی از واحدهای اقامتی هم هستند که بدون اینکه مجوزی داشته باشند فعالیت می کنند که این واحدها ضربه مهلکی را به واحدهای دارای مجوز وارد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 واحد گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه شناسایی شده است

180 واحد گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه شناسایی شده است