مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-27اقتصادي

دستگاه قضایی طلب 3 هزار میلیاردی شرکت گاز از صنایع را وصول کرد


رییس کل دادگستری هرمزگان از وصول مطالبات 30 هزار میلیارد ریالی شرکت گاز از صنایع راهبردی با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز اظهار داشت: حسب گزارش ها و اخبار واصله به دستگاه قضایی مشخص شد که شرکت گاز استان هرمزگان در راستای فروش گاز به صنایع بزرگ و راهبردی استان از آنها مبالغ قابل توجهی مطالبات مالی دارد که در صورت عدم پرداخت به موقع این بدهی ها از سوی صنایع ذکر شده، شرکت گاز با مشکلات جدی در خدمت رسانی و نارضایتی عمومی مواجه می شود.

وی افزود: همچنین مشخص شد بدهکاری کلان این صنایع به شرکت گاز سبب شده این شرکت برای اتمام برخی پروژه های خود و شروع سایر طرح های خود با چالش جدی مواجه شود.

قهرمانی تصریح کرد: دادگستری استان هرمزگان به محض اطلاع به این موضوع ورود کرد و بر این اساس جهت جلوگیری از آسیب های پیش رو و نارضایتی عمومی به دادستان مرکز استان مأموریت داده شد تا ضمن بررسی دقیق موضوع با برگزاری جلسه در این رابطه پیگیری های لازم را انجام دهد و نتیجه اقدامات خود را با قید فوریت اعلام کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه اکثر بدهکاران کلانِ شرکت گاز استان هرمزگان، صنایع متعلق به بخش خصوصی بودند، با پیگیری دستگاه قضایی در راستای احصاء مطالبات آنها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی طلب 3 هزار میلیاردی شرکت گاز از صنایع را وصول کرد

دستگاه قضایی طلب 3 هزار میلیاردی شرکت گاز از صنایع را وصول کرد