مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-09بين الملل

استقبال مقامات رژیم صهیونیستی از اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت


رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه از آمریکا بابت استفاده از حق وتوی خود در شورای امنیت در راستای ممانعت از تصویب قطعنامه ای برای برقراری آتش بس در غزه تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از آنکه آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس فوری انسان دوستانه در نوار غزه را وتو کرد، در حساب کابری خود در پلتفرم ایکس نوشت: از هم پیمانمان آمریکا بابت حمایت مستمرش در این جنگ جهت بازگرداندن افراد ربوده شده و نابودی تشکیلات حماس تشکر می کنیم.

در مقابل کوهن باز هم از آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل انتقاد کرد و مدعی شد: درخواست گوترش در واقع جانبداری از حماس است و درخواست برای برقراری آتش بس ننگی برای جایگاه او و سازمان ملل است.

مقامات رژیم صهیونیستی در هفته های گذشته از گوترش به دلیل درخواست های مکررش از این رژیم برای توقف جنگ علیه غزه انتقادهای متعددی داشتند.

گلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نیز در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نوشت: از آمریکا و رییس جمهور جو بایدن تشکر می کنم که امروز با قدرت در کنار ما ایستادند و رهبری و ارزش های خود را نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مقامات رژیم صهیونیستی از اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت

استقبال مقامات رژیم صهیونیستی از اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت