مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 22:412023-12-18سياسي

تشییع لاله بی نشان زهرایی بر دوش مردم بندر امام خمینی(ره)+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، پیک پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرای(س) بر دوش مردم خونگرم و شهیدپرور بندر امام خمینی(ره) تشییع شد.

در این آیین اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و پیکر پاک این لاله بی نشان زهرایی را در آغوش کشیدند.

حضور دهه نودی ها نیز در آیین تشییع پیک پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس چشمگیر بود و جلوه ای خاص به این برنامه داده بود.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام روز سه شنبه 28 آذرماه سال 1402 از ساعت 9 صبح تشییع می شود و پس از تشییع بر دستان مردم خوزستان در یادمان شهدای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آرام می گیرد.

          این شهید گمنام 17 سال سن دارد و در عملیات ایذایی والفجر هشت شهد شیرین شهادت را نوشید و نامش در دفتر شهدای اسلام ثبت شد.

این لاله بی نشان در منطقه عملیاتی بوارین به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از چند دهه به وطن بازگشت و میهمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می شود.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع شدند و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در 14 نقطه از این استان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع لاله بی نشان زهرایی بر دوش مردم بندر امام خمینی(ره)+عکس

تشییع لاله بی نشان زهرایی بر دوش مردم بندر امام خمینی(ره)+عکس