مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-29سياسي

معیار ارزیابی امورات فرهنگی خروجی کار است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه فعالیت های فرهنگی آمار کمی نشان دهنده اثرگذاری و کیفیت کار نیست و معیار ارزیابی امورات فرهنگی خروجی کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان،  آیت الله مصطفی محامی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشست با هیئت رییسه و اعضای شورای فرهنگی این دانشگاه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)  اظهار کرد: در سراسر عالم تیم های پزشکی و کادر های درمان به دنبال هستند تا بیماران را درمان کنند تا امکان ادامه حیات داشته باشند اما از طرف دیگر عده ای با روحیه استکباری و وحشیانه مردم سالم را قتل عام می کنند و علیرغم به میدان آمدن مردم ملت های مختلف و اعلام انزجار از این قتل عام وحشیانه اما متاسفانه بسیاری از مراکز مدعی دفاع از حقوق بشر در این جهت سکوت و حتی حمایت کرده اند.

وی  بیان داشت: دستگاه پزشکی و درمان در صدد سلامت و ادامه حیات مردم است و حیات از منظرهای مختلف اقسام متفاوتی دارد از جمله حیات نباتی و گیاهی، حیات حیوانی و حیات انسانی و از منظر دیگر نیز حیات دنیوی و اخروی است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: تعبیر قرآن کریم تقسیم دیگری دارد از جمله حیات طیبه و زندگی پاک که طبعا مقابل آن حیات ناپاک قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار ارزیابی امورات فرهنگی خروجی کار است

معیار ارزیابی امورات فرهنگی خروجی کار است