مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-04اقتصادي

سیستم آبیاری تحت فشار مجموعه مینی ورلد ملایر در حال انجام است


سیستم آبیاری تحت فشار در مجموعه گردشگری جهان کوچک(مینی ورلد) ملایر در حال انجام بوده و تاکنون با هزینه ای بیش از 15 میلیارد ریال بخش عمده ای از این پروژه اجرا شده است.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر اعلام کرد: سیستم آبیاری تحت فشار در مجموعه گردشگری جهان کوچک(مینی ورلد) ملایر در حال انجام بوده و تاکنون با هزینه ای بیش از 15 میلیارد ریال بخش عمده ای از این پروژه اجرا شده است.

مجید فرجی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهتمام شهرداری ملایر در راستای بهینه سازی مصرف آب در عرصه های سبز شهری اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب و بهره وری استفاده از آن در فضای سبز، در سال های اخیر اقدامات زیرساختی و نظارتی به منظور مدیریت بهینه مصرف و افزایش بهره وری از منابع آبی در دستور کار قرار گرفته و اجرای بسیاری از این اقدامات به بهره برداری کامل رسیده است.

وی فضای سبز را یکی از متغیرهای مهم در زیست شهری خواند و ادامه داد: این شهرداری توسعه فضای سبز را با هدف بهبود وضعیت محیط زیست شهری و بهره مندی شهروندان از تفرجگاه های استاندارد در نقاط مختلف شهر در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

فرجی به اقدامات شهرداری مبنی بر طراحی و احداث بوستان های محله ای جدید و بازسازی بوستان های قدیمی شهر اشاره و مطرح کرد: از آن جمله می توان به بهسازی بوستان های عفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم آبیاری تحت فشار مجموعه مینی ورلد ملایر در حال انجام است

سیستم آبیاری تحت فشار مجموعه مینی ورلد ملایر در حال انجام است