مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-20سياسي

تبدیل دانسته های آموزشی به پژوهش، منجر به فناوری می شود


رییس پارک علم و فناوری خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه های پژوهشی ایجادکننده فرصت هستند، گفت: این رویدادها، جرقه ای در ذهن دانشجویان و محققان ایجاد می کنند تا اگر ایده و نظراتی دارند آن را به پدیده تبدیل کنند.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه های پژوهشی ایجادکننده فرصت هستند، گفت: این رویدادها، جرقه ای در ذهن دانشجویان و محققان ایجاد می کنند تا اگر ایده و نظراتی دارند آن را به پدیده تبدیل کنند.

دکتر محمد راضی جلالی در حاشیه افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خوزستان که امروز (29 آذرماه) در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و فن بازار همه ساله برگزار می شود و دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و نهادهای علمی، آخرین دستاوردهای پژوهش و فناوری خود را به نمایش می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کشور در حوزه فناوری و پژوهشی توفیقات بسیار خوبی در حوزه فناوری های هسته ای، نانو، سلول های بنیادی و سایر موارد کسب کرده است.

تحقیق ها و پژوهش های انجام شده توسط اساتید دانشگاه ها و فناوران شرکت های دانش، در بسیاری از موارد منجر به تولید محصول و بی نیازی از واردات کالا به کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل دانسته های آموزشی به پژوهش، منجر به فناوری می شود

تبدیل دانسته های آموزشی به پژوهش، منجر به فناوری می شود