مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-14سياسي

فرماندار کرمانشاه: با مدیریت تالارهای مراسم عمومی متخلف برخورد می شود


محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه گفت: با هرگونه اجرای مراسم مغایر با شعائر اسلامی در کرمانشاه بدون مماشات برخورد قانونی خواهیم کرد.

- محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام عزاداری  شهادت دخت نبی اکرم(ص)، اظهار داشت: مردمان کرمانشاه از دیرباز میزبان زائران آل الله بوده اند و خدمت به عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) سبب شهرت ساکنان این دیار به پهلوانی، مهمان نوازی، دین داری، ایثارگری و.

شده است تا همواره مدافع ارزش های اسلامی و دینی باشند.

وی افزود: هم زمان با روزهای عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) و در روزهای میزبانی مردم شهیدپرور کرمانشاه از پیکرهای مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس از اجرای یک مراسم مغایر با شعائر اسلامی و در ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) جلوگیری شد.

فرماندار کرمانشاه این تالار اقدام به دعوت از یک خواننده غیرمجاز و تبلیغ غیرقانونی برای برگزاری مراسمی بدون مجوز کرده بود که اقدامات لازم برای برخورد با تخلفات و هنجارشکنی این تالار انجام شد.

* اجازه اباحه گری و رفتارهای ضد ارزشی در کرمانشاه را نمی دهیم.

وی ادامه داد: اقدام مدیریت این تالار خلاف قانون و ارزش های دینی و مذهبی بوده و جای هیچ گونه مماشات را باقی نگذاشته است و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کرمانشاه: با مدیریت تالارهای مراسم عمومی متخلف برخورد می شود

فرماندار کرمانشاه: با مدیریت تالارهای مراسم عمومی متخلف برخورد می شود