مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-06اجتماعي

پلتفرم واگن ملی را در اختیار سایر کلانشهرها قرار می دهیم


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی شهرداری تهران برای انتقال پلتفرم واگن ملی به شهرداری سایر کلانشهرهای کشور خبر داد.

- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی شهرداری تهران برای انتقال پلتفرم واگن ملی به شهرداری سایر کلانشهرهای کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هرمزی در نشست معاونین حمل و نقل کلانشهرها با ارائه گزارشی از اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: دولت تلاش خود را معطوف به برقی کردن سیستم حمل ونقل شهری و تسری آن به وسائل نقلیه مورد استفاده مردم کرده است.

همچنین شهردار تهران در مهرماه سفری به چین داشتند که محور اصلی آن نهایی کردن قرارداد 630 دستگاه واگن مترو بود که پس از سالها در این دوره به ثمر رسید و با الحاقات آن در متمم قرارداد میزان واگن وارداتی مورد توافق با چین به 791 دستگاه رسید.

علاوه بر این تامین اتوبوس برقی، تاکسی برقی و موتور سیکلت برقی نیز در این مسیر اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در این سفر قرار شد برای اولین بار منابع لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت داخلی تأمین شود، افزود: قرارداد این موضوعات وارد فاز اجرایی شده است و شرکت چینی که با آن قرارداد بستیم آمادگی دارد با شهرداری سایر کلانشهرها نیز همکاری لازم برای تأمین نیاز آن ها در حوزه حمل ونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم واگن ملی را در اختیار سایر کلانشهرها قرار می دهیم

پلتفرم واگن ملی را در اختیار سایر کلانشهرها قرار می دهیم