مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-18سياسي

دشمن به دنبال تحریک گسل های مذهبی در سیستان و بلوچستان است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن همواره از انسجام و وحدت میان شیعه و سنی آسیب دیده به همین دلیل از اتحاد و همبستگی آنها هراس دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن همواره از انسجام و وحدت میان شیعه و سنی آسیب دیده به همین دلیل از اتحاد و همبستگی آنها هراس دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا شریفی شامگاه یکشنبه 26 آذر در مراسم بدرقه دو هزار مددجوی زائر اولی کمیته امداد امام خمینی (ره) به مشهد مقدس که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه و شهادت محافظان امنیت در حادثه تروریستی راسک اظهار کرد: همه ما به وحدتی که میان شیعه و سنی و اقشار مختلف سیستان و بلوچستان وجود دارد افتخار می کنیم، اما دشمن این انسجام را تحمل نمی کند و تاریخ هم گواه این مطلب است.

وی افزود: دشمن همواره از انسجام و وحدت میان شیعه و سنی آسیب دیده و نگران این وحدت است و از آن هراس دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به توسعه همه جانبه ای که در سیستان و بلوچستان شکل گرفته و ارتباط آن با جنایات اخیر تصریح کرد: دشمن در حال طراحی اقداماتی است که ما از توسعه عقب بمانیم و به خودمان مشغول شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تحریک گسل های مذهبی در سیستان و بلوچستان است

دشمن به دنبال تحریک گسل های مذهبی در سیستان و بلوچستان است