مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-23سياسي

بسیجیان در عرصه های مختلف از گذشته تا امروز خط شکن بودند


معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج تضمین کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است و هر کجا که نیاز است بسیج و بسیجی برای خدمتگزاری آماده است.

- معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج تضمین کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است و هر کجا که نیاز است بسیج و بسیجی برای خدمتگزاری آماده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، امیر دریادار ستاد مهدی خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه شاهد ایثار بسیجیان بوده است.

امیر دریادار خواجه امیری با بیان اینکه ایران در منطقه جغرافیایی بسیار مهمی قرار دارد و همیشه و در هر زمان مورد طمع دشمنان بود، افزود: دشمن با توهم از بین بردن روحیه جهادی و شهادت طلبی فرزندان رشید اسلام، گروهک تروریستی داعش را با یک فلسفه التقاطی و تکفیری ایجاد کرد که با رشادت و فداکاری شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان به اهداف خود نرسید.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع خطاب به بسیجیان وزارت دفاع یادآور شد: شما دانشمندان، متفکران و متخصصان در صنعت های مختلف دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان در عرصه های مختلف از گذشته تا امروز خط شکن بودند

بسیجیان در عرصه های مختلف از گذشته تا امروز خط شکن بودند