مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-09سياسي

2 محکوم به قصاص نفس، در شهرستان آمل از دار مجازات رهایی یافتند


رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم» با همکاری مسئولین دستگاه قضایی، خیران و رضایت اولیای دم مقتول، - ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم با همکاری مسئولین دستگاه قضایی، خیران و رضایت اولیای دم مقتول، 2 محکوم به قصاص نفس، از دار مجازات رهایی یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت اسلام و المسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: اجرای دقیق سیاست های ابلاغی از سوی مرکز حل اختلاف، نظیر، پویش های مناسبتی منتهی به تحقق مصالحه در پرونده های متعدد و نهایتاً آزادی زندانیان، از مهمترین دستاوردهای اعضای شعب شوراهای حل اختلاف سراسر استان بوده است.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص عفو و گذشت، از اقدام انسان دوستانه ی خانواده ی آن مرحوم که با گذشت و اعلام رضایت، زمینه ی توسعه و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه را فراهم آوردند؛ قدردانی و ابراز امیدواری کرد، این سنت حسنه در همه ی پرونده ها تسری یابد.

بر اساس این گزارش، دو زندانی مذکور بابت ارتکاب قتل عمد، محکوم به قصاص نفس شده و از سال 1396 تاکنون، در زندان بسر می بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محکوم به قصاص نفس، در شهرستان آمل از دار مجازات رهایی یافتند

2 محکوم به قصاص نفس، در شهرستان آمل از دار مجازات رهایی یافتند