مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-07سياسي

شکستن انحصارها و امضاهای طلایی از عواید قانون تسهیل است


نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از بین رفتن امضاهای طلایی و شکستن انحصارها را از عواید قانون تسهیل دانست و گفت: اجرای این قانون تعارض منافعی را که به صورت ساختاری به وجود آمده بود با وجود همه مقاومت ها از بین برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، به اقدامات قابل توجه اقتصادی دولت از جمله کنترل ناترازی بانک ها و کنترل نقدینگی اشاره و اظهار کرد: تدوین و اجرای قانون تسهیل از اقدامات قابل توجه البته با همکاری دولت در اجرا و و نظارت در مجلس است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از بین رفتن امضاهای طلایی و شکستن انحصارها را از عواید قانون تسهیل دانست و افزود: اجرای این قانون تعارض منافعی را که به صورت ساختاری به وجود آمده بود با وجود همه مقاومت ها از بین برد.

وی اقدام برای کاهش بار گرانی از دوش مردم را از نیازهای کنونی جامعه عنوان کرد و گفت: اهمیت این اقدام البته در عمل و نه فقط در روی کاغذ در سالی که سال مهار تورم نامگذاری شده، افزایش می یابد و دولت باید برای کاهش فشار گرانی تلاش کند تا مردم حاضر در صحنه راضی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن انحصارها و امضاهای طلایی از عواید قانون تسهیل است

شکستن انحصارها و امضاهای طلایی از عواید قانون تسهیل است