مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-29سياسي

رییس موزه دفاع مقدس: خودروی شهید فخری زاده نماد دشمنی با پیشرفت جمهوری اسلامی است


رونمایی از خودروی شهید فخری زاده نشان می دهد دشمنان نظام چه مخالفت هایی با پیشرفت نظام اسلامی دارند.

همه تلاش آن ها این است که کشور ما در ابعاد دفاعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، چهارمین همایش فخر ایران و رونمایی از خودروی مورد هدف قرار گرفته شهید محسن فخری زاده توسط دشمنان، در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

محمد قاسم ناظر رییس باغ موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجان پور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ امیرنبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و خانواده شهدای هسته ای از جمله خانواده شهید فخری زاده، از حاضران این مراسم بودند.

سردار ناظر در ابتدای این مراسم اعلام کرد: شهید فخری زاده معنای واقعی مجاهدت فی سیبل الله را تبلور بخشید و هر فرجامی جز شهادت شایسته او نبود.

4 سال قبل ،در این روز، استکبار جهانی و پایگاه نظامی رژیم تروریست آمریکا با ترور این دانشمند فرهیخته و مسئول پدافند هسته ای، بار دیگر چهره کریه و رو به زوال خود را نشان داد.

رییس باغ موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس افزود: این ترور عمق ترس و استیصال دشمنان مرعوب و سرسپردگان داخلی و خارجی را از پیشرفت های چشمگیر کشور در دستیابی به مدارج بالای علم و فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس موزه دفاع مقدس: خودروی شهید فخری زاده نماد دشمنی با پیشرفت جمهوری اسلامی است

رییس موزه دفاع مقدس: خودروی شهید فخری زاده نماد دشمنی با پیشرفت جمهوری اسلامی است