مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-23اقتصادي

تخصیص بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی روستاهای فلارد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 12 میلیارد و 700تومان اعتبار جهت بهسازی 25 روستای شهرستان فلارد در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشید ریاحی صبح امروز در نشست شورای اداری مدیران شهرستان فلارد گفت:  در سال گذشته به منظور بهسازی معابر روستایی و مطالعات و بازنگری طرح هادی در 30 روستا از 57 روستای بالای 20 خانوار عملیات عمرانی با اعتبار 13 میلیارد تومان داشتیم.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال 12 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار جهت بهسازی 25 روستای شهرستان فلارد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 100 فقره وام روستایی سهمیه این شهرستان بود که متقاضیان به بانک های عامل معرفی شدند، گفت: تا کنون 31 فقره انجام و تقسیط آن ها صورت گرفته است.

ریاحی با بیان اینکه در حوزه روستاهای در معرض خطر پنج روستا در این شهرستان شناسایی شده است، افزود: در چهار روستا نتیجه مطالعات درجاسازی و یک روستا نیازمند جا به جایی است.

وی اظهار کرد: در روستای منارجان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد عملیات تثبیت در حال انجام است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به روستاهایی که طی سال گذشته بر اثر بارندگی دچار رانش شدند، گفت: تمام واحدهایی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی روستاهای فلارد

تخصیص بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی روستاهای فلارد