مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-05اقتصادي

مدیریت دانش از طریق شرکت های دانش بنیان در دستور کار دولت


رییس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور گفت: به دنبال این هستیم که خودمان بتوانیم به دانش و فناوری های نوین دست پیدا کنیم و با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان مدیریت دانش را در داخل کشور انجام دهیم و شروع خوبی داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا موثقی نیا، امروز در بازدید از دومین نمایشگاه اوراسیا که در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسب دانش و فناوری روز، بومی سازی و صدور تکنولوژی از اولویت های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است و جزء اولویت های ما به شمار می رود.

رییس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور افزود: حضور ایران در اوراسیا فرصت بسیار مغتنمی برای همه حوزه های صنعتی و معدنی کشور به شمار می رود و باید از این ظرفیت و فرصت ها، به خوبی استفاده کرد.

  وی با اشاره به پتانسیل های توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا بیان داشت: ارتباط ایران با کشورهای عضو اوراسیا ضمن جذب تکنولوژی از کشورهای فناور، باعث انتقال دانش و فناوری های نوین در حوزه معادن و صنایع معدنی می شود.

لذا در این بخش آماده انتقال دانش و فناوری های بومی شده به کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت دانش از طریق شرکت های دانش بنیان در دستور کار دولت

مدیریت دانش از طریق شرکت های دانش بنیان در دستور کار دولت