مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-29سياسي

حدادعادل: برخی فکر می کنند برای خدمت فقط باید به مجلس بروند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: بعضی فکر می کنند برای خدمت به انقلاب هیچ جایی جز مجلس وجود ندارد، در حالی که هزاران سنگر برای خدمت به مردم وجود دارد.

- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: بعضی فکر می کنند برای خدمت به انقلاب هیچ جایی جز مجلس وجود ندارد، در حالی که هزاران سنگر برای خدمت به مردم وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حداد عادل در همایش 500 نفری ستاد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه امروز بزرگترین مسئله جهان مقاومت مردمی است که در برابر استکبار جهانی ایستاده اند و مایه افتخار تمام جهان اسلام هستند، اظهار کرد: امروز غرب و اروپا از خود می پرسد اینان چه مردمی هستند که اینگونه مقاومت می کنند و قرآن چه مفاهیمی دارد که اینگونه جوانان و کودکان و زنان فلسطینی با دست های خالی هرگز در مقابل رژیم صهیونیستی سر خم نمی کنند و به مقاومت ادامه می دهند؟ طوفان القصی نقطه عطفی است که تاریخ منطقه به دوره بعد از و قبل از خود تقسیم می کند و در آینده به پیروزی مقاومت می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس، گفت: ما در عین حال که توجه تام به مجلس داریم توجه مان را از موضوعات و مشکلات دیگر جامعه برنمی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: برخی فکر می کنند برای خدمت فقط باید به مجلس بروند

حدادعادل: برخی فکر می کنند برای خدمت فقط باید به مجلس بروند