مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-05اقتصادي

واحدهای خالی مسکن مهر پردیس پس از 120 روز جریمه مالیاتی می شود


مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به شناسایی 5 هزار و 475 واحد خالی در پردیس گفت: بیش از 120 روز خالی ماندن واحدهای مساکن مهر منجر به معرفی به سازمان امور مالیاتی و اتخاذ جرائم سنگین خواهند شد.

- خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس با اشاره به اینکه 5 هزار و 475 واحد خالی در پردیس شناسایی و 500 واحد از آنها به بازار مسکن عرضه شده است، اظهار کرد: درخواست ما از متقاضیان این است که واحدهای خود را تحویل گرفته و ساکن شوند زیرا با خالی ماندن واحد بیش از 120 روز، قطعا به واحد امور مالیاتی معرفی شده و با جرائم سنگینی مواجه خواهند شد.

وی درخصوص زمان تحویل مساکن مهر اعلام شده، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، پیش بینی می کنیم در دهه فجر 7 هزار واحد آماده تحویل باشد که تماما در مراحل پیشرفت فیزیکی خوبی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: همکاران ما بصورت شبانه روزی درحال تلاش هستند تا در زمان مقرر بتوانیم واحدها را به صورت کامل و با تمامی خدمات به متقاضیان تحویل بدهیم.

محبت خواه درخصوص مشکلات موجود برای تایید استاندارد بالابرهای مساکن مهر، ابراز کرد: جلسات متعددی با سازمان استاندارد برگزار و مشکل نداشتن پروانه در تعدادی از بلوک ها مطرح شده بود که ما نیز با تعاملی که با شهرداری پردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای خالی مسکن مهر پردیس پس از 120 روز جریمه مالیاتی می شود

واحدهای خالی مسکن مهر پردیس پس از 120 روز جریمه مالیاتی می شود