مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-16بين الملل

گروه 7 درباره راه های استفاده از اموال توقیف شده روسیه بحث می کند


فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که گروه هفت به تازگی به گفت وگوها درباره چگونگی استفاده از میلیاردها دلار از وجوه مسدود شده روسیه شدت بخشیده است.

- فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که گروه هفت به تازگی به گفت وگوها درباره چگونگی استفاده از میلیاردها دلار از وجوه مسدود شده روسیه شدت بخشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه امروز (شنبه) به روزنامه فایننشال تایمز گفتند که گروه هفت متشکل از کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، انگلیس و ایالات متحده آمریکا به اضافه اتحادیه اروپا در هفته های اخیر با هدف حمایت از اوکراین گفت وگوهای خود را درباره نحوه استفاده از 300 میلیارد دلار وجوه مسدود شده روسیه تشدید کرده است، چراکه ادامه کمک های مالی از سوی ایالات متحده و اروپا تضمین شده نیست.

بر اساس یک رونوشت از گفت وگوهای دولت آمریکا که فایننشال تایمز به آن دسترسی پیدا کرده، اعضای گروه هفت و سایر کشورهایی که به ویژه تحت تأثیر آن قرار گرفته اند، می توانند دارایی های تحت حاکمیت روسیه را به عنوان یک اقدام متقابل برای ترغیب مسکو برای پایان دادن به جنگ با اوکراین مصادره کنند.

به نوشته فایننشال تایمز، پس از آنکه جمهوری خواهان در ایالات متحده و ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان بسته های کمک مالی به کی یف را در اوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه 7 درباره راه های استفاده از اموال توقیف شده روسیه بحث می کند

گروه 7 درباره راه های استفاده از اموال توقیف شده روسیه بحث می کند