مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-09سياسي

آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه


مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) وابسته به شهرداری شیراز امروز، 18 آذرماه در مرز شلمچه برگزار شد.

- آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه ایسنا/فارس مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) وابسته به شهرداری شیراز امروز، 18 آذرماه در مرز شلمچه برگزار شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز در این مراسم گفت: شهرداری اهتمام ویژه ای در تخصیص و پیگیری اجرای این پروژه داشته است تا به کاری ماندگار تبدیل شود.

رضا محمدیان گفت: از آنجا که نهادهای مختلف باید سهم خود را در مناسبت های فرهنگی به ویژه اربعین انجام دهند، در این راستا شورا و شهرداری شیراز این موکب را در مرز شلمچه راه اندازی کرده است.

وی اضافه کرد: ساخت موکب دائمی احمد بن موسی(ع) می تواند یک الگوسازی برای سایر شهرداری ها باشد که در نقاط مرزی منتهی به مسیر اربعین، اقدامات ماندگارتری را جایگزین چادرها و کانکس ها کنند.

محمدیان همچنین حرکت عظیم اربعین حسینی را رزمایش ظهور توصیف کرد و گفت: امروز حق طلبی جوامع غیرمسلمان افزایش یافته و ماجرای غزه گویای این مدعاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه

آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه