مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-04سياسي

15 دیماه، اعلام تایید نهایی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس


مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان یزد گفت: 15 دی ماه، نتیجه تاییدصلاحیت نهایی داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی به آن ها اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام محمدی شامگاه گذشته در جمع برخی خبرنگاران استان با اشاره به این که از 363 نفری که برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند، 99 نفر از آن ها عدم احرازشان مشخص شد، اظهار کرد: داوطلبانی که عدم احرازشان مشخص شد، 4 روز مهلت داشتند تا اعتراض خود را در زمینه عدم احرازصلاحیت اعلام کنند، که 68 نفر اعتراض خود را ثبت کردند و مابقی که اعتراض نداشتند، طبق قانون پرونده آن ها مختومه شد.

وی افزود: هیات نظارت شورای نگهبان به مدت 50 روز، کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را انجام خواهد داد که با بررسی پرونده های آن ها بر اساس استعلام مراجع ذیصلاح و تحقیقات محلی، 14 دی ماه هیات های نظارت شورای نگهبان، نتیجه را به فرمانداری ها اعلام و فرمانداری ها 15 و 16 دی ماه نتیجه تاییدصلاحیت نهایی را به اطلاع داوطلبان خواهند رساند.

  مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان یزد تصریح کرد: برخی افراد ثبت نامشان ناقص بود که یا مدرک تحصیلی معتبر و یا سابقه کار اجرایی از بالاترین مقام اجرایی محل کارشان را ارائه نداده بودند، که در تبصره 2 ماده 53 قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دیماه، اعلام تایید نهایی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس

15 دیماه، اعلام تایید نهایی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس