مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-06سياسي

دانشگاهی که به مسائل جامعه بی تفاوت باشد دانشگاه در تراز انقلاب نیست


نشست مسئولین کانون های فرهنگی دانشجویی و تعدادی از شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان به مناسبت روز دانشجو با مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست نمایندگان تعدادی از تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور استان با فرماندار بویراحمد برگزار شد.

در این نشست که در ستاد دانشگاه پیام نور استان برگزار شد ،فرماندار بویراحمد ، تبیین روز دانشجو و دلایل نام گذاری و حادثه روز 16 آذر 1332 را از ضروریات این ایام دانست و گفت: 16 آذر معلول سیاست های پهلوی و ترکیدن بغض فرو خفته خفقان آن روز ها بود.

  مهدوی مطلق افزود: دانشجویان باید داستان حادثه روز دانشجو و اتفاقات سال 1332 خصوصا بعد از کودتای 28 مرداد سال 1332 را مورد مطالعه قرار دهند تا تحلیل دقیقی از روز دانشجو داشته باشند .

مهدوی مطلق عنوان کرد: به تعبیر رهبر عزیز انقلاب ، ماموریت اصلی دانشگاه تولید دانش است و در عین حال رهبر انقلاب بر کارکردهای دیگر سیاسی اجتماعی و فرهنگی دانشگاه نیز بسیار تاکید دارند .

فرماندار بویراحمد خطاب به دانشجویان گفت ، حواستان باشد ،که اگر دانشگاه صرفا تکنیکی شد و توجه و دغدغه ای نسبت به کارکردهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه نداشت، حتما نظام و کشور متضرر خواهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهی که به مسائل جامعه بی تفاوت باشد دانشگاه در تراز انقلاب نیست

دانشگاهی که به مسائل جامعه بی تفاوت باشد دانشگاه در تراز انقلاب نیست