مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-15بين الملل

دیده بان حقوق بشر: اسراییل قبرستان های غزه را تخریب کرده و اجساد را می دزدد


دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه حمله مکرر اشغالگران به تعدادی از قبرستان ها در نوار غزه را که باعث نابودی گسترده آنها، نبش قبر و ربودن اجساد از آنها شده است، - دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه حمله مکرر اشغالگران به تعدادی از قبرستان ها در نوار غزه را که باعث نابودی گسترده آنها، نبش قبر و ربودن اجساد از آنها شده است، به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه حملات اشغالگران را که اکثر قبرستان های نوار غزه، به ویژه قبرستان های (الفالوجا) در شمال نوار غزه، (علی بن مروان)، (الشیخ رضوان) و (شیخ شعبان) علاوه بر قبرستان (کلیسای سنت پورفیریوس) در شهر غزه و قبرستان شهدا در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند، مستند کرده که منجر به تخریب ده ها قبر و گسترش ویرانی در آنها بدون توجه به حرمت قبور و مردگان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فلسطینی سما، حملات مکرر منجر به ایجاد حفره های بزرگی در داخل این گورستان ها شده که ده ها قبر را بلعیده، بقایای مردگان پراکنده و تعدادی از آنها ناپدید شده اند و ده ها قبر مجاور آنها آسیب جدی دیدند.

در عین حال، دیده بان حقوق بشر گزارش هایی مبنی بر نبش قبرهای ارتش اشغالگر در قبرستان الفالوجا و دزدیدن اجساد از داخل قبرستان که گمان می رود متعلق به فعالان فلسطینی است، در میان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر: اسراییل قبرستان های غزه را تخریب کرده و اجساد را می دزدد

دیده بان حقوق بشر: اسراییل قبرستان های غزه را تخریب کرده و اجساد را می دزدد