مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:512023-11-28سياسي

آیت الله صدیقی: ایران با اطاعت امت از ولایت الله مقابل طوفان ها حفظ شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله کاظم صدیقی شب گذشته در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت که در شبستان امام خمینی(ره) و در آغازین روزهای ایام فاطمیه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا(س)، ایشان را حجت بالغه الهی دانست و با تأکید بر این که اقوال، افعال و تقریر حضرت زهرا(س) همانند رسول الله(ص) و ائمه اطهار (ع) برای همگان حجت است، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) تحقق عینی وحی الهی، همه قرآن کریم و جلوه کامل خداست.

*حضرت زهرا مظهر تام اسماء جمال و جلال الهی سخنران حرم مطهر بانوی کرامت افزود: همان گونه که قرآن تجلی اعظم است، حضرت زهرا (س) نیز آیت الکبری و عظمی و نیز مظهر تام است که اسماء جمال و جلال الهی در وجودش نهفته است؛ لذا شناخت فاطمه شناخت دین است و شناخت دین بر همگان واجب.

* معرفت الزهرا معرفت الله است وی با تأکید بر این که معرفت الزهرا معرفت الله است، یادآور شد: اگر کسی حضرت زهرا(س) را بشناسد از چند طریق و به آن مقدار که استعداد دارد، می تواند از نور فاطمی برای استعاذه به درگاه الهی و کسب عنایات خاصه بهره مند شود.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر خدا و قرآن را معرف اولی برای حجج الهی دانست و با بیان اینکه بعد از رسول الله(ص) صراط مستقیم علی، فاطمه و ائمه معصوم(ع) هستند، خاطرنشان کرد: قرآن کریم آیاتی دارد که مقام فاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صدیقی: ایران با اطاعت امت از ولایت الله مقابل طوفان ها حفظ شده است

آیت الله صدیقی: ایران با اطاعت امت از ولایت الله مقابل طوفان ها حفظ شده است