مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-24سياسي

حسینی در کنگره 14 هزار شهید کارگری: خون شهدای غزه وجدان های بشری را بیدار کرد


سیدمحمد حسینی معاون رییس جمهور گفت: اگر روزگاری درک ماهیت پلید اسراییل و غرب برای افکار عمومی جهان دشوار بود اما امروز خون بی گناهان غزه وجدان های بشری را بیدار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در کنگره 14000 شهید کارگری کشور و در جمع خانواده شهدا و بسیجیان با تبریک هفته بسیج، به جایگاه والای شهید در اسلام و قرآن کریم اشاره کرد و گفت: بر اساس آیات متعدد قرآن از جمله این آیات سوره یس: قیل ادخل الجنه، قال یا لیت قومی یعلمون بما غفرلی ربی و جعلنی من المکرمین شهدا مورد اکرام الهی بوده و جایگاه والایی نزد خدای متعال دارند.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: شهدا نیازی به تجلیل ما ندارند در اعلی علیین متنعم به نعمتهای الهی هستند، اما ما نیاز مبرم داریم که با گرامی داشت و تبیین ابعاد شخصیت آنان، کمالات معنوی این اسوه های متعالی را سرمشق زندگی فردی و اجتماعی قرار دهیم و در جامعه ترویج کنیم تا فرهنگ فداکاری و ایثار همواره در جامعه زنده باشد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه شهدای کارگر از پیش قراولان و طلایه داران حضور در جبهه های نبرد بودند و پس از دانش آموزان بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کردند، اظهار داشت: شهدای جامعه کارگری آگاهانه و مخلصانه در این مسیر نورانی گام نهادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی در کنگره 14 هزار شهید کارگری: خون شهدای غزه وجدان های بشری را بیدار کرد

حسینی در کنگره 14 هزار شهید کارگری: خون شهدای غزه وجدان های بشری را بیدار کرد