مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-03اجتماعي

پژوهش یکی از ارکان سند تحول بنیادین است


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه پژوهش یکی از ارکان سند تحول بنیادین محسوب می شود، گفت: محور اصلی در سند تحول، - ایسنا/لرستان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه پژوهش یکی از ارکان سند تحول بنیادین محسوب می شود، گفت: محور اصلی در سند تحول، مدرسه و دانش آموزان هستند.

پرویز عبدی امروز در مراسم نواخته شدن زنگ آغاز هفته پژوهش که در محل دبیرستان دخترانه شاهد مهر خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: مبدأ و منشاء هر علمی نزد صاحب علم است و با تحقیق و پژوهش می توانیم به حقیقت اشیاء پی ببریم.

وی با بیان اینکه در اسلام بر تحقیق و پژوهش تأکید شده چرا که امروز رشد و پیشرفت کشورها نشات گرفته از انجام تحقیقات و پژوهش هاست، افزود: پیشرفت کشورهای غربی حاصل تحقیق و پژوهش بوده است، که خوشبختانه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد پیشرفت هایی در حوزه های مختلف هستیم که این مهم حاصل پژوهش هایی است که در طی این چهار دهه به انجام رسیده است.

معاون پژوهش آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در خیلی از علوم جزو کشورهای دهم جهان و اول منطقه هستیم و این حاصل تحقیقات و پژوهش هایی است که توسط جوانان صورت گرفته است، بیان کرد: خوشبختانه در سند تحول بنیادین که ده سال کنار گذاشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش یکی از ارکان سند تحول بنیادین است

پژوهش یکی از ارکان سند تحول بنیادین است