مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-21اقتصادي

رکورد خرید تضمینی گندم در دولت سیزدهم شکست


در دو سال گذشته موفق شدیم رکورد افزایش بیش از دوبرابری خرید گندم را از سوی دولت رقم بزنیم و این به علت میدان داری کشاورزان بود که چنین نرخ رشدی رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی بهادری جهرمی شب گذشته با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار پیشنهادِ وزارت راه و شهرسازی برای 2 برابر شدن وام ودیعه مسکن به تصویب رسید و براین اساس وام ودیعه مسکن در عموم نقاط کشور 2 برابر به بالا شد.

سخنگوی دولت افزود: در تهران این مبلغ به 200 میلیون تومان و در مراکز استان ها به 150 میلیون تومان افزایش یافت و در روستاها هم که پیش از این ودیعه مسکن وجود نداشت از این پس می توانند تا سقف 40 میلیون تومان وام ودیعه مسکن دریافت کنند.

بهادری جهرمی ادامه داد: با توجه به قوت گرفتن فرایند تولید مسکن در حوزه خرید و فروش مسکن با مهار رشد قیمت مواجه شده ایم.

وی تاکید کرد: حرکت به سمت اداره مردمی امور آثار خوبی برجا گذاشت و فاصله دولت و مردم را به حداقل رساند و سفرهای استانی، جلسات نخبگانی و دانشگاهی و اخذ نظرات و حضور میدانی در موقعیت های خاص، سبب شد مردم میداندار امور شوند.

سخنگوی دولت ادامه داد: در دو سال گذشته موفق شدیم رکورد افزایش بیش از دوبرابری خرید گندم را از سوی دولت رقم بزنیم و این به علت میدان داری کشاورزان بود که چنین نرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد خرید تضمینی گندم در دولت سیزدهم شکست

رکورد خرید تضمینی گندم در دولت سیزدهم شکست