مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-16ورزشي

فوتبال خوزستان به دکان کاسبی تبدیل شده است


یک مربی فوتبال با بیان این که بازیکنان بی کیفیت بلای جان فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان شده است، گفت: فوتبال خوزستان به دکان کاسبی تبدیل شده است.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال با بیان این که بازیکنان بی کیفیت بلای جان فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان شده است، گفت: فوتبال خوزستان به دکان کاسبی تبدیل شده است.

کریم شریفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که سه نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال در جذب بازیکن خوب عمل نکردند، اظهارکرد: بازیکنان بی کیفیت بلای جان تیم های فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان شده است.

باید باور کنیم حال این روزهای فوتبال خوزستان اصلا خوب نیست و نتایج تیم های استان در طول تاریخ فوتبال کشور بی سابقه بوده است که جای تاسف دارد.

وی بیان کرد: خوزستان معدن بازیکن است ولی از این معدن به درستی استفاده نمی شود چون مدیر کاربلد و متخصص در فوتبال خوزستان در عرصه باشگاهی وجود ندارد، ضمن این که وجود مربیان بدون روزمه در این باشگاه ها دردسری دیگر برای فوتبال خوزستان است، مربیانی که بارانت و پارتی در تیم ها و آکادمی ها مربیگری می کنند و بلای جان فوتبال استان شده اند.

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: باوجود این نوع مدیریت غلط، بازیکن خلاق و آینده دار فوتبال خوزستان قربانی می شوند، چرا که به جای انتخاب بازیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال خوزستان به دکان کاسبی تبدیل شده است

فوتبال خوزستان به دکان کاسبی تبدیل شده است