مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:512023-12-14بين الملل

حجم مبادلات تجاری رژیم صهیونیستی به پایین ترین سطح 10 سال اخیر رسید


روزنامه جروزالم پست نوشت، اعتراضات داخلی علیه کابینه نتانیاهو و به تبع آن جنگ غزه نگرانی ها نسبت به بی ثباتی اقتصاد اسراییل را افزایش داده و معاملات تجاری آن را به پایین ترین سطح 10 ساله اخیر رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش معاملات تجاری شرکت پرایس واترهاوس کوپرز رژیم صهیونیستی درباره تجارت این رژیم در سال 2023 واقعیتی مبهم و پر از چالش را برای اقتصاد اسراییل ترسیم می کند.

این گزارش حاکی از کاهش بیش از 46 درصدی ارزش معاملات تجاری و کاهش 23 درصدی در تعداد کل این معاملات نسبت به سال قبل است.

بر اساس این گزارش که توسط روزنامه عبری جروزالم پست منتشر شده است، ارزش کل معاملات تجاری رژیم صهیونیستی در سال جاری به حدود 9.

8 میلیارد دلار رسیده است که کمترین میزان آن در 10 سال گذشته است و در مقایسه با 18 میلیارد دلار در سال 2022 کاهش قابل توجهی را نشان می دهد.

در این گزارش آمده است که میانگین ارزش معاملات تجاری رژیم صهیونیستی نیز  با 35 درصد کاهش در سال جاری به 131 میلیون دلار رسید، در مقایسه با 202 میلیون دلار که در سال گذشته ثبت شده بود.

بر اساس گزارش مذکور، تعداد معاملات بزرگ رژیم صهیونیستی - بیش از 1 میلیارد دلار -  نیز شاهد کاهش بوده که نشان دهنده تغییر به سمت معاملات کم ریسک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم مبادلات تجاری رژیم صهیونیستی به پایین ترین سطح 10 سال اخیر رسید

حجم مبادلات تجاری رژیم صهیونیستی به پایین ترین سطح 10 سال اخیر رسید