مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-29سياسي

امیر سیاری: طوفان الاقصی ناکارآمدی فناوری های رژیم صهیونسیتی را آشکار کرد


در عملیات «طوفان الاقصی» ناکارآمدی فناوری های رژیم صهیونسیتی در ابعاد مختلف آشکار شد و این ها نیز نشان از فرسایش ارتش رژیم غاصب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم صبحگاه بسیج پایگاه مقاومت شهید عسگری دیوان محاسبات کشور که با حضور سیداحمدرضا دستغیب رییس کل این نهاد نظارتی و کارکنان آن به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز بسیج و روز نیروی دریایی، اظهار کرد: بسیج یک تفکر است و باید همه در این مسیر حرکت کنیم.

وی با اشاره به روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: این روز یادآور دلاورمردی های رزمندگان دوران دفاع مقدس در هفتم آذر سال 59 است، در حالی که 67 روز از جنگ گذشته بود، دریادلان نیروی دریایی ارتش دشمن را شکست کامل دادند و امنیت کامل در خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار شد.

دریادار سیاری در بخش دیگری از سخنانش به طوفان الاقصی و دستاوردهای بزرگ آن اشاره کرد و گفت: در این عملیات، حرکت بزرگی انجام شد که از دستاوردهای آن می توان به یادآوری و احیا مجدد اهمیت مسأله فلسطین و فراموش نشدن آن در افکار عمومی جهان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سیاری: طوفان الاقصی ناکارآمدی فناوری های رژیم صهیونسیتی را آشکار کرد

امیر سیاری: طوفان الاقصی ناکارآمدی فناوری های رژیم صهیونسیتی را آشکار کرد