مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-09اقتصادي

پیش بینی ثبات بازار ارز و حرکت پول به سمت بازار سرمایه


سیاست های اقتصادی دولت و بانک مرکزی مبتنی بر این است که آرامش و ثبات در بازارها به ویژه بازار ارز حاصل شود؛ لذا با سیاست مالی اتخاذ شده در بودجه سال آینده انتظار می رود حرکت پول از سایر بازارها به بازار سرمایه تسریع و تسهیل .

- معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: سیاست های اقتصادی دولت و بانک مرکزی مبتنی بر این است که آرامش و ثبات در بازارها به ویژه بازار ارز حاصل شود؛ لذا با سیاست مالی اتخاذ شده در بودجه سال آینده انتظار می رود حرکت پول از سایر بازارها به بازار سرمایه تسریع و تسهیل شود و پیش بینی این است که رشد اقتصادی همانطور که در شش ماهه اول امسال 7/5 درصد بوده، در صورت تداوم سیاست های پولی و مالی و اتخاذ راهکارهایی که در برنامه هفتم اندیشیده شده است، در سال 1403 نیز در همین بازه باقی خواهد ماند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید شوال پور به تشریح رویکردهای سیاست های مالی و پولی بودجه 1403 پرداخت و گفت: یکی از سوالاتی که در ارتباط با لایحه بودجه 1403 مطرح می شود این است که سیاست انقباضی مالی در بودجه سال آینده، چه تاثیری روی بخش حقیقی اقتصاد و همینطور روی بازار بورس و اوراق بهادار خواهد داشت؟ نکته حائز اهمیت این است که فضای بورس و بازار سرمایه بیش از هر چیزی در اقتصاد به آرامش و عدم تلاطم در بازارهای دیگر بستگی دارد، یعنی چنانچه بازارهای دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ثبات بازار ارز و حرکت پول به سمت بازار سرمایه

پیش بینی ثبات بازار ارز و حرکت پول به سمت بازار سرمایه