مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-23سياسي

ایجاد نخستین کارخانه نوآوری در حوزه سخت افزاری و تجهیزات صنعتی


براساس توافق با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اولین و بزرگ ترین «کارخانه نوآوری سخت افزاری» تحت عنوان کارخانه سبز گسترش راه اندازی می شود.

- معاون علمی رییس جمهور گفت: براساس توافق با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اولین و بزرگ ترین کارخانه نوآوری سخت افزاری تحت عنوان کارخانه سبز گسترش راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در آیین امضای توافق نامه همکاری معاونت علمی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از اندوخته ها و سرمایه های ارزنده حوزه صنعت و فناوری کشور به شمار می رود که در زمینه توسعه صنعتی و سرمایه های انسانی از نمونه های موفق ملی است.

وی، مجموعه ایدرو را یک ساختار موفق و پیشرو در توسعه صنعتی با ظرفیت ایجاد پلتفرم هایی برای توسعه فناوری در صنایع عنوان کرد و افزود: مجموعه ایدرو با ظرفیت ها و توانایی های بالقوه ای که دارد، می تواند یک پلتفرم برای ایجاد سایر زیرساخت های دانش بنیان و ارتباط فناوری و صنعت باشد.

معاون علمی رییس جمهور با تاکید بر ضرورت بهره مندی از بخش خصوصی در توسعه و اجرای موفق طرح های پیشران و بزرگ گفت: سرمایه گذاری های مستقیم و کلان دولتی از جنس توسعه های دهه های 70 و 80 که عمدتاً مبتنی بر درآمدهای نفتی بود، ممکن نبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نخستین کارخانه نوآوری در حوزه سخت افزاری و تجهیزات صنعتی

ایجاد نخستین کارخانه نوآوری در حوزه سخت افزاری و تجهیزات صنعتی